Isnin, 11 Januari 2010

Berkelah di pantai pasir panjang...











Pada hari sabtu ...... tahun lepas.....
saya bertemankan dengan 2 orang anak saya bersama 5 orang pelajar saya telah pergi berkelah di pantai pasir panjang, pulau betong ,balik pulau, pulau pinang. Percutian ini adalah untuk menghilangkan rasa bosan pelajar...asyik belajar sahaja. kami turut memasak air untuk dibuat minuman panas, membakar ayam dan hotdog, memasak maggie.. ehem sedappp.. semua habis ditelan.

kami turut menyelitkan aktiviti memancing di tepi pantai berumpan anak udang dan ikan belanak hidup yang dijala pada awal pagi lagi. Dapat sekor pari yg berskala 2kg , gemala dan duri..Kami balik semula ke asrama apabila matahari kian meninggi...panas la tuuu nanti kami nk repeat lain..tp mgkin kt kerachut kot...









6 ulasan:

  1. jap la ..bro aku bukan tahu sgt benda alah nie...br brjinak2 ngan blog..heheh

    BalasPadam
  2. ceh... 5 nam thn dok mengai kat pasir pnjang x pernah dpt pun pari... ketuka ada la naik....

    BalasPadam
  3. ikan gemala tuh mcm mana?? gelama aku tau lar....

    BalasPadam
  4. hehehe..glamour la....duit mesin nanti aku bayar

    BalasPadam
  5. steady la hang jamil... habih x dak trip p mana2 pun, mengail tetap x tinggai... terkenang aku 12 tahun yang lalu... aku dengan hang kat pulau betong.. aku dok mengai, hang dok menjala... hari ni hang dah jadi otai bab-bab mengail ni... tabik spring!!!!

    BalasPadam